UMOWA NA PRACE REMONTOWE Z MATERIAŁEM ZAKUPIONYM PRZEZ NASZĄ FIRMĘ
Zawarta w dniu …………………………..w ……………………….. pomiędzy
………………………………………………………………. zamieszkałym w ………………………………………..,
………………………………………………., zwanym w dalszej treści umowy Zamawiającym,
a firmą ………………………….. z siedzibą w………………………, zwanym dalej Wykonawcą, reprezentowanym przez………………………………….
została zawarta umowa o następującej treści:
- 1
Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać dzieło polegające na pracach remontowych wyszczególnionych w załączniku nr 1.
- 2
1.Wykonawca zakupi materiały niezbędne do wykonania dzieła.
- Wykonawca po zakończeniu dzieła zobowiązany jest do oczyszczenia mieszkania z wszelkich materiałów budowlanych.
- 3
- Rozpoczęcie wykonania dzieła nastąpi dnia r…………….., natomiast ukończenie dzieła nastąpi dnia …………..r.
- Pod warunkiem terminowego wypłacania zaliczek na poczet prac remontowych.
- Jeżeli zaliczki wypłacanie będą nie terminowo wykonawca może przedłużyć termin wykonania zlecenia
- 4
Wykonawca ma prawo powierzyć wykonanie dzieła innej osobie. W takim przypadku jest on odpowiedzialny za jej działania jak za własne.
- 5
- Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za dzieło w wysokości określonej wyceną zakresu pracy zgodnie z artykułem nr1.
2. Wynagrodzenie zostanie wypłacona w następujący sposób
- a) rozliczane w trzech transzach dzielonych
- 40% w dniu rozpoczęcia prac,
- 40% w trakcie trwania prac remontowych,
- 20% w dniu zakończenia zlecenia
- 6
- Wykonawca udziela gwarancji na wykonane dzieło na okres 24 miesięcy.
- 7
- W razie wystąpienia zwłoki w wykonaniu dzieła, Zamawiający może:a) odstąpić od umowy, gdy zwłoka przekroczy okres 7 dni roboczych.
- 8
Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
- 9
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- 10
W sprawach nieunormowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- 11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
&12
Dokumenty dostarczone do umowy:
- załącznik zakresu wykonania prac
- formularz zaliczek za prace remontowe
- formularz zaliczek na materiały
Zamawiający Wykonawca
UMOWA NA PRACE REMONTOWE Z TOWARU ZAKUPOWANEGO NA DANE KLIENTA
Zawarta w dniu …………………………..w ……………………….. pomiędzy
………………………………………………………………. zamieszkałym w ………………………………………..,
………………………………………………., zwanym w dalszej treści umowy Zamawiającym,
a firmą:…………………………………………………………………
zwanym dalej Wykonawcą, została zawarta umowa o następującej treści:
- 1
Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się wykonać dzieło polegające na pracach remontowych wyszczególnionych w załączniku nr 1.
- 2
- Wykonawca zakupi materiały niezbędne do wykonania dzieła oraz udokumentuje zakupy fakturą vat wystawioną na dane Zamawiającego.
- Zamawiający przeznaczy na ten cel kwotę ………………. zł. po wyczerpaniu tej kwoty zleceniodawca zobowiązany jest do zakupu lub dołożenia kwoty pieniężnej nie zbędnej do wykonania zlecenia.
- Wykonawca po zakończeniu dzieła zobowiązany jest rozliczyć się z otrzymanych materiałów oraz zwrócić te, których nie zużył do wykończenia dzieła, najpóźniej w dniu przyjęcia dzieła przez Zamawiającego.
- 3
- Rozpoczęcie wykonania dzieła nastąpi dnia ………………… r., natomiast ukończenie dzieła nastąpi dnia …………………..r.
- 4
Wykonawca ma prawo powierzyć wykonanie dzieła innej osobie. W takim przypadku jest on odpowiedzialny za jej działania jak za własne.
- 5
- Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za dzieło w wysokości określonej wyceną zakresu pracy zgodnie z artykułem nr1.
2. Wynagrodzenie zostanie wypłacona w następujący sposób
- a) rozliczane raz w tygodniu w kwocie wspólnie ustalonej przez zleceniodawce oraz zleceniobiorce
- b) w dniu zakończenia zlecenia pozostała różnica rozliczenia wynikająca z załączonego cennika prac
- 6
- Wykonawca udziela gwarancji na wykonane dzieło na okres 24 miesięcy.
- 7
- W razie wystąpienia zwłoki w wykonaniu dzieła, Zamawiający może:
- a) odstąpić od umowy, gdy zwłoka przekroczy okres 7 dni roboczych.
- 8
Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
- 9
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- 10
W sprawach nieunormowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
- 11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
$ 12
Dokumenty dostarczone do umowy:
- załącznik zakresu wykonania prac
- formularz zaliczek za prace remontowe
- formularz zaliczek na materiały
Zamawiający Wykonawca
Formularz zaliczek za prace remontowe
KWOTA | DATA | PODPIS WYKONAWCY | PODPIS ZLECENIODAWCY |